isabellenygren

Alla inlägg under oktober 2010

Av Isabelle Nygren - 27 oktober 2010 09:07

Nu är det verkligen höst på riktigt, eller snart vinter och jag längtar utomlands som aldrig förr!

Vi brukar alltid åka utomlands på hösten, men i år åkte mamma och anders utan mig, för jag hade precis börjat gymnasiet och hade häst då, jag ville lära känna alla och göra så Richardo fick en bra start här på lillerud.


I år har jag varit i polen med skolan, men det var ju inte direkt någon solsemester, även om vi hade kanonväder.

Tur att det snart är höstlov, så jag kan ta det lite lugnt iallafall och veckan efter det ska jag ha praktik i Alkvettern, det ska bli underbart att träffa alla hästar och människor igen! :)


  

Auschwitz Birkenau 2010 

Av Isabelle Nygren - 20 oktober 2010 21:05

Grym brud!

Hon gör riktigt bra låtar och det är nog inte många som förstår hur stor hon är runt om i världen.

Iallafall så fick jag en ny favoritlåt med henne den här veckan, bum like you heter låten.

Lägger upp den här, så lyssna! ;)




  

Av Isabelle Nygren - 18 oktober 2010 21:00

Tillbaka på lillerud efter en riktig toppenhelg i Storfors :D

Det var riktigt skönt att få träffa alla människor som jag har saknat!

Nu längtar jag tills helgen igen, det är tur att allt är så roligt här så tiden går fort :)

på tal och roligt, Jag och Filippa ska börja spela in en film den här veckan, kommer nog lägga ut den här när den är klar, med tanke på hur jag och filippa är tillsammans så kommer den nog bli sjukt kul! :D


just det, snart är det HÖSTLOV! efter det är det Praktik, ska vara en vecka i Alkvettern, ska bli roligt och skönt att få känna sig hemma :D Även om stallen här är fina och jättebra så känns det viktigare att kunna prata med alla och veta att ingen bryr sig om hur man rider eller vad man har för kläder på sig i stallet osv.

På höstlovet ska jag klippa av mig håret också, haha spännande... skrämmande.

  

Filippa och jag har det kult här på lillerud!

 

  

Av Isabelle Nygren - 4 oktober 2010 21:57

   räknar ner tills höstlovet! då ska jag vara hemma två veckor i rad :D lov en vecka och praktik en vecka efter det , riktigt härligt ska det bli!

Ska ta all min tid att umgås med familjen, pierre och mina vänner!  Just det, jag ska klippa mig och färga håret då också ;) ska bli spännande, hoppas det blir bra !


Imorgon åker Richardo tillbaka till Alkvettern. Det funkar inte alls med honom på lillerud, han klarar inte av det psykiskt och han klarar inte av att stå i så små hagar heller.


det skulle nog vara ganska roligt att ha med sig en hund hit eller liknande, och det skulle man nog klara av tidsmässigt också :)

saknar er ..



  

Ovido - Quiz & Flashcards