isabellenygren

Alla inlägg under januari 2011

Av Isabelle Nygren - 26 januari 2011 18:03

Har inte bloggat på några dagar nu...

Men skyller på att jag har varit i kristinehamn :D

Sov hos pierre igår tills idag. Världens mysigaste och bästa pojkvän har jag <3


Nu är jag iallafall hemma, har vilat lite och nu sitter jag och försöker rensa min "gamla" dator, mamma ska ta över den. Hade jag haft hennes dator så hade jag antagligen kastat ut den för länge länge sen, så nu tycker jag att hon förtjänar en lite snabbare dator, hehe.

Jaja, ovärt inlägg kanske, men så blir det när man inte har någon fantasi.


// Isabelle



Av Isabelle Nygren - 23 januari 2011 17:48

  

först på min önskelista ligger:

festivalpass till putte i parken 2011, alla dagar plus camping. 1200 kr. skulle jag få "endast" det så skulle jag bli asnöjd :D .


resten av önskelistan är:

*Moccaskor med kilklack från din sko. 600 kr.

*Skor från nelly, svarta 419 kr.

*Ridhjälm, jacson wen. cirka 1300 kr.

*Figursydd tävlingskavaj, märke kvittar.

*Pengar.

Av Isabelle Nygren - 22 januari 2011 22:39

Nu går jag och min underbara lilla hund och lägger oss :D

Godnatt allihopa !


  


// Isabelle&Nicki

Av Isabelle Nygren - 22 januari 2011 20:09

Idag har det varit en heldag i stallet :D

Wanda är inte halt längre!! :D Felet hittade hovslagaren när han var där för att sko om henne, hon hade en hovböld. Nu är hon bra och jag skrittade henne barbacka i ridhuset idag :) haha, hon var så himla pigg.

Efter att jag ridit Wanda så tog jag in Duchesse och red henne. Hon gick riktigt bra idag faktiskt.

Gjorde iordning Duchesse och släppte ut henne, sen tog jag in lille Shelby. Longerade honom och han var riktigt pigg idag! Han måste nog lära sig att han inte är gjord av porslin tror jag. Så fort man kommer nära honom så spänner han sig jättemycket. Så jag klappar honom rätt mycket och borstar rejält så han lär sig att jag inte är någon farlig och att han faktiskt inte går sönder om jag rör honom :)


Ikväll tar jag det lugnt, har ätit paj med familjen och nu sitter jag här, läser lite olika bloggar och funderar på om jag ska poppa lite popcorn ;)


ha det toppen alla !


  


/ isabelle

Av Isabelle Nygren - 21 januari 2011 19:38

Vaknade upp bredvid världens bästa kille imorse, gjorde mig iordning, åkte till skolan och hade musik, historia, samhällskunskap och idrott, sen var den dagen över..



..så,  nu är det helg ! :D Den här helgen är fullproppad.

Imorgon är det stallet hela dagen. På söndag blir det kyrkan, gudstjänst och efter det möte om resan!

På söndag kväll bjuds alla tävlingsryttare från Alkvetterns ryttarsällskap på middag ute. Som tack för att vi tävlar för alkvettern. Ska bli riktigt kul att träffa alla utanför stallet :D


  

galna flickor på idrotten idag!

 

 

/Isabelle



Av Isabelle Nygren - 21 januari 2011 18:15

I love u, be mine 4 ever

  

     

fick världens finaste chokladask av Pierre idag. Kommer aldrig våga äta upp den här chokladen!

du är den underbaraste människan i världen, jag älskar dig Pierre <3

 

/ Isabelle

Av Isabelle Nygren - 20 januari 2011 10:40

   Sitter i skolan och har håltimma, som jag har varje torsdag efter fösta lektion fram tills i sommar.

Jag håller på att göra klart ett historiaarbete och kollar lite på individuella valen.

Nu har jag matte och engelska kvar idag. Sen ska jag he mtill min syster så hon får öva i min mun inför sin kliniska tenta som hon ska ska göra imorgon. Hon läser till tandhygienist :D

Sover hos Pierre inatt, skönt att kunna sova en timme längre imorgon!


Nu ska jag fortsätta med att plugga!

Ha det ;)



Av Isabelle Nygren - 18 januari 2011 19:25

  

  

Jacka nummer ett från ellos. 399 kr

  

  

Jacka nummer två från halens. 399 kr


Dom kostar lika mycket, men jag kan inte bestämma mig för vilken...

Jag tycker att båda är snygga. Den första kanske blir lite för mycket? eller? ... hjälp ?


  

Ovido - Quiz & Flashcards