isabellenygren

Alla inlägg under december 2010

Av Isabelle Nygren - 30 december 2010 21:08

APRIL

 

 

Åkte till polen med skolan. Det var en sjukt rolig och intressant resa som jag nog aldrig kommer att glömma! Jag tog nog rekordet på att sova på bussen också, enda gångerna jag var vaken var när det var mat. Annars sov jag hela tiden både fram och tillbaka till polen :D

 

MAJ 

 

  

Gjorde min första tatuering. "La vie est belle" som betyder: Livet är vackert på franska. Jag blev riktigt nöjd med den och jag är ganska sugen på att göra en till, men det får nog vänta tills jag är arton!

I Maj var det även länsfestival i UKM. Det var riktigt roligt och jag fick träffa både gamla och nya vänner.

 

JUNI

  

Slutade nian i Juni. Det var fruktansvärt ledsamt men samtidigt väldigt skönt. Kommer nog antagligen aldrig ha en sån bra klass igen!

 

     

 

 

 

Av Isabelle Nygren - 30 december 2010 19:51

Hej ! Har ganska tråkigt nu, så jag läste lite bloggar och såg att en del har gjort en sammanfattning av hur 2010 har varit, så jag tänkte också göra det :D Först tänkte jag göra ett enda stort kollage av bilder, men ångrade mig och tänker lägga upp en bild för varje månad och skriva lite till bilden och om månaden. Tänkte göra tre månader i taget, alltså så börjar jag med januari-mars i det här inlägget :D sen kommer det mer inlägg under kvällen ! :)



JANUARI

 

  

Jag började rida in den här underbara hästen! Han var helt okomplicerad och allt gick som det skulle. Annars så hände det inte så mycket i januari. Jag sökte gymnasium och jag kommer ihåg att jag blev sjukoch så hes så att ingen hörde vad jag sa! haha

 

 

FEBRUARI

 

 

Jag skulle på min första fest i februari. Kommer ihåg hur jag och mamma sprang runt i stan och letade efter "festkläder" och resultatet av det ser ni på bilden ;)

I Februari började jag även rida ponnyn Wanda.

 

 

MARS  

 

  

I Mars så fyllde jag sexton och jag startade min första tävling på Wanda. Jag hade hoppat henne två gånger innan tävlingen men vi kom felfritt i LD och blev placerade som trea i LC. Kommer även få tävla henne 2011 ! :D

  

Av Isabelle Nygren - 30 december 2010 16:50

  


  


det var ganska stökigt från början, men nu är det rent och fint :D kommer antagligen se likadant ut imorgon ;)


  

Av Isabelle Nygren - 25 december 2010 16:58

det blev en riktigt bra julafton och jag fick allt jag hade önskat mig :D


Mobil, parfym, pengar, smycken och lite andra småsaker!

Mobilen verkar vara hur bra som helst och jag kan inte sluta hålla på med den, finns verkligen hur många appar som helst som man kan ladda ner, det är som en helt ny värld har öppnat sig ! ;) haha


  

Htc desire white !

 

  

Av Isabelle Nygren - 24 december 2010 13:25

Äntligen är julen här :D Det är helt klart den mysigaste tiden på året tycker jag.

Vi brukar alltid samlas hela släkten och då är vi runt 30 personer, julgranen syns knappt för det är så mycket julklappar och hela vårat kök täcks av julmat.

I år ska vi bara vara familjen, det kommer kännas konstigt men jag tror nog det blir riktigt mysigt ! :D


Idag vaknade jag vid tio och öppnade julklapparna från Pierre och ett paket från mamma och anders.

Resten av julklapparna öppnas efter kalle anka. Jag har även hunnit med att hjälpa till i köket, gjort klart äggen, skalat räkor och så vidare.


har en känsla av att det kommer bli en riktigt bra  julafton!

skriver sen ikväll vad jag har fått och så ska jag såklart ta lite kort på hur vi firar våran julafton och hur det ser ut här hemma hos mig.


God jul allesammans !


  

Av Isabelle Nygren - 12 december 2010 21:10

Nu är helgen slut i stort sett! Ska snart borsta tänderna och sen lägga mig.

Helgen har varit händelserik kan man väl säga. Igår var jag och spelade innebandy hela dagen, och kom hem runt elvatiden på kvällen. Och idag har jag varit i stallet med min systers kompis från Östersund.


Jag red den ponnyn som jag ska börja ha som delfoderhäst. Han är så himla rolig att rida! Idag var han ganska trött men såfort jag fattade galopp så studsade han fram, små glädjebocksprång! Man kunde inte göra annat än att skratta. :D Känner av träningsvärk i ryggen redan nu! Har ju inte ridit på en månad.


nu blir det snart sängen för min del!  godnatt <3


  


// isabelle

Av Isabelle Nygren - 5 december 2010 18:44

Sitter och kollar runt lite på olika kläder på nätet och kom precis fram till att monki är dom som gör de mest ovanliga men samtidigt snyggaste kläderna! Skulle kunna gå in där och köpa i stort sett allt!

Har önskat mig massa presentkort i julklapp och självklart var monki en av de affärerna jag ville ha ett presentkort på!


          

galet snygga kläder, enligt mig!

 

 

// Isabelle

Ovido - Quiz & Flashcards