isabellenygren

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Anmäld till den första tävlingen !

Av Isabelle Nygren - 23 februari 2011 19:53

Sådär, då var ja och Wanda anmälda till den första tävlingen för i år :D

Det blir den sjätte mars i Karlskoga och jag ska rida LB:1.

Har inga höga förväntningar då jag bara startat tre eller fyra dressyrtävlingar under hela min "ridkarriär".

Domaren är Charles Jonsson, hoppas han är bra :)


Igår fick en ponny avlivas i stallet då hennes lungor kolappsade. Sänder en tanke till henne och hennes skötare sofia,

vila i frid Cennen Melody!


<3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Nygren - 4 april 2011 16:11

Nu är min andra blogg klar, så jag lämnar den här bloggen, men kommer inte radera den :D   http://isabellenygren.blogg.se det är adressen till nya bloggen, kika in!!     // ISABELLE ...

Av Isabelle Nygren - 20 mars 2011 18:39

får blogga här ändå tills den andra bloggen är fixad, måste få skriva av mig iallafall.   Idag var det dags för årets första tävling. Den var i Karlskoga och jag red LC:2 på Wanda. Hon kändes riktigt fin på framridningen sen kom jag in på banan o...

Av Isabelle Nygren - 15 mars 2011 13:33

Inte skrivit på flera veckor nu, vilket beror på att jag inte vill skriva, har inte tid och så vidare. Ska skaffa en ny blogg på blogg.se bara jag har någon som kan fixa en snygg design åt mig.   Tills den bloggen är fixad så lägger jag bloggni...

Av Isabelle Nygren - 20 februari 2011 17:48


Igår var det lördag, vilket innebar att jag var i stallet. Jag provade en ny sadel på wanda då hennes hoppsadel inte ligger så bra. Så nu har hon en dressyrsadel som jag ska rida i några gånger och jag hoppas att jag vänjer mig vid den, det var k...

Av Isabelle Nygren - 18 februari 2011 11:41


Hej hej hej :D Äntligen fredag igen ! Igår var jag i stallet och red Wanda. Det gick riktigt bra om man jämför med måndagens träning. Skänkelvikningarna och traven satt nästan helt perfekt! Det är galoppen som jag måste lägga ner en hel del arb...

Ovido - Quiz & Flashcards