isabellenygren

Alla inlägg under mars 2011

Av Isabelle Nygren - 20 mars 2011 18:39

får blogga här ändå tills den andra bloggen är fixad, måste få skriva av mig iallafall.


Idag var det dags för årets första tävling. Den var i Karlskoga och jag red LC:2 på Wanda. Hon kändes riktigt fin på framridningen sen kom jag in på banan och jag blev nervös, vilket ledde till att jag gjorde de olika momenten ganska slarvigt. Men jag är riktigt nöjd då jag aldrig tävlat dressyr på henne förut :D 

Poängen blev: 168 

Procent: 60,00 %


Pierre filmade, tänkte att jag lägger upp filmen här senare, eller imorgon :D 


Tack Linn Ingvarsson för bilderna!


       

Duktig hästskötare hade jag med! :D 

 

// Isabelle

Av Isabelle Nygren - 15 mars 2011 13:33

Inte skrivit på flera veckor nu, vilket beror på att jag inte vill skriva, har inte tid och så vidare.

Ska skaffa en ny blogg på blogg.se bara jag har någon som kan fixa en snygg design åt mig.


Tills den bloggen är fixad så lägger jag bloggningen på is ett tag.

slänger upp en länkning här och på facebook när den andra bloggen är redo för er läsare ! 


 // isabelle

Ovido - Quiz & Flashcards