isabellenygren

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

del 2 av 2010

Av Isabelle Nygren - 30 december 2010 21:08

APRIL

 

 

Åkte till polen med skolan. Det var en sjukt rolig och intressant resa som jag nog aldrig kommer att glömma! Jag tog nog rekordet på att sova på bussen också, enda gångerna jag var vaken var när det var mat. Annars sov jag hela tiden både fram och tillbaka till polen :D

 

MAJ 

 

  

Gjorde min första tatuering. "La vie est belle" som betyder: Livet är vackert på franska. Jag blev riktigt nöjd med den och jag är ganska sugen på att göra en till, men det får nog vänta tills jag är arton!

I Maj var det även länsfestival i UKM. Det var riktigt roligt och jag fick träffa både gamla och nya vänner.

 

JUNI

  

Slutade nian i Juni. Det var fruktansvärt ledsamt men samtidigt väldigt skönt. Kommer nog antagligen aldrig ha en sån bra klass igen!

 

     

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Nygren - 4 april 2011 16:11

Nu är min andra blogg klar, så jag lämnar den här bloggen, men kommer inte radera den :D   http://isabellenygren.blogg.se det är adressen till nya bloggen, kika in!!     // ISABELLE ...

Av Isabelle Nygren - 20 mars 2011 18:39

får blogga här ändå tills den andra bloggen är fixad, måste få skriva av mig iallafall.   Idag var det dags för årets första tävling. Den var i Karlskoga och jag red LC:2 på Wanda. Hon kändes riktigt fin på framridningen sen kom jag in på banan o...

Av Isabelle Nygren - 15 mars 2011 13:33

Inte skrivit på flera veckor nu, vilket beror på att jag inte vill skriva, har inte tid och så vidare. Ska skaffa en ny blogg på blogg.se bara jag har någon som kan fixa en snygg design åt mig.   Tills den bloggen är fixad så lägger jag bloggni...

Av Isabelle Nygren - 23 februari 2011 19:53


Sådär, då var ja och Wanda anmälda till den första tävlingen för i år :D Det blir den sjätte mars i Karlskoga och jag ska rida LB:1. Har inga höga förväntningar då jag bara startat tre eller fyra dressyrtävlingar under hela min "ridkarriär". Do...

Av Isabelle Nygren - 20 februari 2011 17:48


Igår var det lördag, vilket innebar att jag var i stallet. Jag provade en ny sadel på wanda då hennes hoppsadel inte ligger så bra. Så nu har hon en dressyrsadel som jag ska rida i några gånger och jag hoppas att jag vänjer mig vid den, det var k...

Ovido - Quiz & Flashcards